Alla inlägg under januari 2007

Av Karin - 21 januari 2007 22:40

Igår blev det utgång med storasyster Elin & hennes vänner ;) Förfest hos oss och sen ner på Harry's runt 24.00 Var orolig att jag inte skulle komma in då jag inte har åldern inne än på ett tag, men behövde inte ens visa leg ;P tjoho! värsta schyrre. Hade väldigt kul iaf, fast Elin & dom är ooold så dom orkar inte dansa nå :/ Jag vill dansa meeer! blev besviken när Elin sa att klockan va 01.45, å jag som hade kunnat dansa en timme till...minst!Aja, lyckad kväll, thanks broods [och Nils]Segare idag, tog bussen till Stina 13.20 vi skulle vaxa benen ;) För mig vare väl lugnt, gles hårväxt som man har. Men för Stina blev det värre [moahaha] Hon hade sparat ett halvår, minst, och hade en häärligt tät "matta" över benen ;) [det gjorde ONT på henne] Sen låg vi på hennes säng och halvsov i typ 3 timmar, sköönt! Hon hade jobbat natt, så hon var inte nå speciellt mycket piggare än va jag var ;PImorgon ska jag klippa mig, tror det blir en svepande lugg a la Nicole Richie :) Det kan bli ganska så niice! haha. Sen Henrik å massa mys, annars vet jag inte. Börja ta fram kläder jag ska ha med mig idag iaf :D På fredag åker vi. 3 veckor i Thailand, tror ni att jag längtar? TOOK mycket längtar jag ;P haha. Elin är sjuk bara, hoppas hon inte har smittat mig, Då jävlar syrrjävel ska du få en tjolablängare så du kollar vippen ;)[Nedan, bilder från igår. Överst: Elin, Marit & Erika. Nederst: Jag]Over & out /Karin

Av Karin - 19 januari 2007 17:38

Så måste då jag också börja blogga...Dumma Linda bara tjatar. Och jag som är så svag för den tjejen, gör som hon säger. Så då sitter jag här nu...och bloggar :/Tjaa, vad ska skrivas? Helg nu, blir inte mycket lugnare för det. Morgondagen är fullspäckad [skriver man så?] mycket som ska hinnas med. Köpa mina utomordentliga Stödstrumpor som jag har beställt. Hämta ut linser å linsvätska, hjälpa farmor & farfar. Sen kanske utgång på kvällen med flickorna :DOm en vecka Linda & Stina, då sitter vi där på planet! Och 10,5 timme efter dte är vi i phuket :D fatta! Läskigt.Om en vecka kanske jag har körkort också, hoppas på det iaf ;P hihi.nej nu ska jag stänga igen den här "lyfta skrot"-verksta'n![nöjd Linda? hope so! <3]tjohoj and so long...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards