Alla inlägg under juni 2008

Av Karin - 30 juni 2008 16:37

Så var Peace & love över för det här året. Första året för min del men är väl bli igen ;) Iaf om det är lika bra artiser!

Nu kan jag bocka för...:

Millencolin, Takida, Sex Pistols, Kent, Teddybears sthlm, Adam Tensta, Hardcore Superstar, Jason Mraz, The Hives, Mando Diao, Sahara Hotnights, In flames, Hanoi Rocks, Timo Räisänen...i min lista över sedda band/artister :D

Pga vissa oständigheter missade jag tyvärr Neverstore :/ men men, dom kommer väl igen nån annan gång? hoppas hoppas!


Är iaf grymt nöjd med dessa dagar. Vädret var bra, maten var god och musiken var Toppen toppen toppen!!!!!


Nu ser jag fram emot morgondagen och sedan 3-5 juli då det blir gbg och Bruce Springsteen :D yeas!

Av Karin - 25 juni 2008 20:20

Har egentligen inget mer att skriva än att Han är toppen bäst! :)


Okej då...Peace & Love har ju dragit igång. Så igår va jag & Hanna och hämtade ut våra band :D Yeay! ska bli så hiiiimla kul det här. Är så många bra band jag vill se! Dom som är bokade just nu är iaf:

Millencolin

Takida

Neverstore

Mando Diao

Kent


men för tillfället är det Death Cab For Cutie's album Plans som det lyssnas mest på :) mmm, såå bra! och faktiskt så är Absolute Dance Summer 2008 riktigt bra ;) tips tips!

Av Karin - 13 juni 2008 07:12

Längesen man skrev nått nu. men har ju inget specielt att skriva om egentligen...

Har blivit lite sol på näsan under helgen. Falun var ju varmast i Europa på nationaldagen med sina 32,3 grader :D

Sen har det ju självklart kikats på fotbolls EM, vet inte om jag missat nån match faktiskt :P Tror inte det iaf.

Annars jobbar jag väl på Twilfit, gör mina sista timmar här på gymmet just nu...på ett tag framöver iaf, ska bli skööönt ;P haha


annars har väl sommaren en del datum som man ser fram emot. . .

23-28/6 - Peace & Love

1/7        - Min födelsedag

4/7        - Bruce Springsteen

26/7       - Bror gifter sig

. . .och sen 10/8 ;) 


Av Karin - 5 juni 2008 18:10

Idag har det jobbats, som vanligt. Men imorgon ska jag få min andra lediga dag på 3 veckor och det ska bli UNDERBART!

Har ju varit inne och jobbat hela tiden sen det underbara vädret kom. Alla som komma och handlar/tränar har blivit så bruna...men inte jag inte!

Började 11.30 på Twilfit idag jobbade där 3 timmar innan det var dags att att börja jobba på fysio 15-20.

Fast idag var det lite special. Skulle hjälpa Hanne (dotter till en av cheferna) med frisyr & smink till balen. Så hennes mamma fick ta receptionen medans jag fixade med det. Gjorde lite lika som när jag gjorde min egen balfrisyr till studentbalen.

Plattade håret i nacken, sen vågade jag en del av underhåret och lockade resten. Sen fäste jag bak håret med hårnålar...ja riktigt fint blev det iaf :) Har blivit lovad att få kort sen. Så jag får se helheten med klänningen och så :D Imorgon blir det till att sola och bada hos Sofia och sen förhopningsvis få träffa emma och se hennes nya place :D Ta vara på den lediga dagen och sooolen helt enkelt!

Av Karin - 3 juni 2008 17:15

Om ni ska lyssna på ett super bra album, som går att lyssna på om & om igen så lyssna på Duffy's Rockferry.

Låten Mercy har väl ingen missat? Den är ju toppen men vet inte om jag tycker att den är bäst på albumet. Så då kanske ni kan tänka er hur bra resten är :D


Sooolen skiner vidare och jag jobbar. Dumma jäkla jobb, ska jag va vinterblek hela sommaren lr? Hoppas inte det.

Ikväll är det då jobb som gäller igen. Men det är ju Gossip Girl & Housewives ikväll så det ska nog gå bra ;)


Du gör mig så glaaaaad! :D /Ängeln

Av Karin - 2 juni 2008 16:06

Förkylningen slog till rejält i natt alltså. Fick nå febersläng igår kväll, låg typ halvt naken med en flkt på högsta effekt men ändå rann svetten :P

fick skit ont i hela kroppen. Den djupa sömnen lyste med sin frånvaro under natten då snuvan och halsontet började jäklas med mig.


Typiskt det när jag har såndär lång arbetsdag, 11.30-22, idag. Så hoppas att Caroline kan/vill byta av mig. men ska stå ut så länge som möjligt för hennes skull ;)

Av Karin - 1 juni 2008 15:10

Dessa dagar är lycka för min Handbolls-själ ;)

Massa handboll 30/5-1/6 i och med OS-kvalet. Har ju gått bra för Sverige faktiskt. Oavgjort mot Polen som skulle vara den svåraste matchen. Överlägsen vinst mot Argentina och sen den avgörande matchen ikväll mot Island. Hoppas hoppas dom vinner :D


så missa nu inte Sverige - Island ikväll 18.15 på SVT2

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards