Alla inlägg under september 2007

Av Karin - 29 september 2007 13:09

Idag är jag härmapa igen. Läste Marits blogg och hon hade idag igen ett roligt test från VeckoRevyn.com.

Den här gången var det Har du kändis koll? sedan passade jag även på att gör Har du "Idol"-koll.

Hade tydligen Kändis koll den här veckan, fick 8 av 10 rätt. Men det va typ 4-5 st jag visste säkert :P Är antagligen väldigt bra på att chansa då ;)

"Idol"-koll har jag däremot, fick 14 av 15 rätt och då var det bara en fråga jag var lite osäker på och säkert den jag fick fel på också :P


Wow! Du älskar "Idol" och har följt alla säsonger, eller har du till och med varit med själv? I vilket fall – det du inte vet om "Idol" är inte värt att veta alls!


Haha, har Inte följt alla säsonger och har Absolut INTE varit med själv :P

Av Karin - 27 september 2007 19:21

Jag bara tjatar om den där serien hela tiden, men den är ju så braaa!

Gårdagens avsnitt igår var så spännande så jag höll på att avlida. Och med det där slutet kunde jag inte låta bli att kolla vidare.

Tack och lov hade jag hunnit få hem säsong 3 så jag Kunde kika. Spännande spännande, tror jag inte hade kunnat somna om jag inte hade kollat. Ska inget avslöja för dem som vill se själva :D

Det är Grey's feber hos mig just nu så tror ja måste kika vidare när jag kommer hem.

Men först självklart Idol. Hoppas min kampanj har gjort någon verkan så att Knut åker ut ikväll :D UT MED KNUT!

Av Karin - 27 september 2007 16:45

Igår hade så ont i foten så ringde och sjukanmälde mig. Stack som geting stick när jag satte ner den i golvet. Söta mamma åkte med mig (på sin lediga dag, sorry :S) till akuten. Gick konstigt nog relativt snabbt där uppe, kom dit fick liten undersökning, röntgas och sen träffa en läkare..det tog typ 2 timmar. En läkare tyckte att det såg ut som en fraktur och en annan tyckte inte det, puh! Det skrevs som mjukdelsskada och konstigt nog känns det redan bättre. Skönt det ;)


SKa jobba vidare nu. updating later!



Av Karin - 25 september 2007 16:52

Jag ska starta en kampanj. Den ska heta UT MED KNUT! Och ska förståss beröra Knut i Årets Idol och alla som inte vill ha honom kvar ;P Geeek!


Idag jobbade jag på Home Maid för första gången på en månad. Fick bara jobba 1,5 timme :S Men har 4 timmar imorgon och ev. 5 på torsdag. Men då skulle jag behöva köra bil och det går inte med min fot, kan inte trampa ner kopplingen.

Juste, var ju på 20 års kalas i Lördags. Gick till Harry's och där var det någon med stilettklack som trampade på mig. Aj, aj aj säger jag bara. I Söndags kunde jag inte ens sätta ner foten i golvet. Nu kan jag iaf gå på den men den är rejält blå och svullen :S (sådär nu vet ni varför jag inte kan köra bil ;P haha)


När jag kom hem från jobbet ringde jag popi och frågade om inte han kunde hjälpa mig och Henrik att få upp speglarna i hallen...och det kunde min söta popi. Så jag började laga mat till oss och han började borra i väggen :P Blev spagetti och köttfärssås, som vanligt. Kan typ bara göra pasta. Jaja, under tiden som popi fixade med speglarna passade jag på att städa badrummet, jisses va skitigt det var. Och när jag ändå var igång där så rensade jag badkaret. Med segaste vaktmästaren ever och utan dusch så orkade jag inte vänta mer utan tog saken i egna händer. Uuuusch, va äckligt det va :S Men nu rinner vattnet undan iaf och jag kan tävtta håret, YEAY! Nu är alltså lägenheten lite mer färdig och lite mer ren ;) Skönt!

Av Karin - 22 september 2007 09:50

Hade en jätte trevlig kävll igår hos Pia. Det bjöds på gott tilltugg, räkor och baguette med philadelphiaost - Mums!

Hade en hel del att prata om, var ett tag sen vi träffades. Efter maten kikade vi på Idol.

fyy vad besviken jag blev på den dumma juryn. Ville ju att polis-Björn skulle gå vidare inte snusk kalsongmodell-Knut. bläsch!

Inte hon den trista tjejen som kom vidare sist heller. nej usch, tur att Hanna hoppade av själv iaf ;P


Just nu sitter jag på jobbet, som vanligt. Och ska snart lösa melodikrysset...som vanligt ;) haha. Men det är kuuuul! Lyssnade nyss på Ring så spelar vi, tycker att det är kul! Är så kul att klura på frågorna, gillar frågesport och sånt helt enkelt :) Så typiskt mig bara att störa mig på småsaker, just var det en fråga om Paul Potts. Och hon på radio babblade på att han var med i en Brittiskt motsvarighet till Idol, fel Fel FEL!

Han va ju med i Britain's got Talent, mer som svenska Talang INTE Idol :P haha. blah blir sur på mig själv som bryr mig...


Men nu kära vänner är det dags för Melodikrysset av och med Anders Eldeman!

Av Karin - 21 september 2007 16:29

I helgen blir det fest, fest fest! ja, det börjar redan ikväll ;) Kanske inte fest dirket men myskväll med vänner, god mat och dricka! Får offra mitt kära Dobidoo ;P haha.


Imorgon ska jag jobba 9-15. Inte så mycket fest där heller kanske men sen ska jag ochälskling hem till mina föräldrar och grilla :D Mums! Efter det ska jag på 20 års fest hos Hanna...antar att det blir Harry's senare på kvällen.

På Söndag sen ska jag på 4 års kalas hos Henriks lillasyster Agnes. Räknar med att jag kommer vara lite sliten på söndag så huuur ska jag orka med alla ungarna? :P

Iaf på söndag ska jag även hinna med att kika på Min lillasysters match. Räknar med att de spöar skiten ur Borlänge så det blir fest då också ;P hahaha! Rätt ska va rätt, så stod dte tom i tidningen idag så det ska va så :P

Av Karin - 20 september 2007 18:17

Läste just Marits blogg och hon hade länkat till ett roligt test på VR's hemsida.

"Är du smittad av Grey's Anatomy?"

Jag var iaf väldans smittad, fick 1-15 poäng av 15 frågor :P Synd att man inte fick se hur många och vilka frågor man svarat rätt på...


Väl inne på VR's hemsida såg jag ett annat test om Desperate Housewives:

"Hur desperat är du?"

Självklart var jag så desperat man kan bli 12-15 poäng av 15 frågor :P


Följer kanske mina serier lite för bra!? hahah

Av Karin - 19 september 2007 12:01

Värsta lycka idag då. Dubbelavsnitt i säsongspremiären av Grey's :D Oooh, längtar tills ikväll. Inte nog med att den bästa serien börjar, jag ska kolla på den med bästaste Emma bryden ;) hihi.


Nu ska jag ta mig i kragen, käka frukost och sen ta cykeln upp till mamma å pappa å fortsätta att tvätta dom där fönstren.

Ska väl passa på att kolla på Desperate Housewives som de spelad in åt mig igår :) hihi. Nu är hösten här och TV:s alla bra serier med den ;) Lycka! hahah.


Ska väl t och väcka min sambo nu...han börjar jobba om 2 timmar...ingen ordning här. Slöfockar, vad ska det bli av oss?

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards