Alla inlägg under november 2008

Av Karin - 29 november 2008 13:08

Ikväll blir det utgång för första gången på en månad för min del :P

Ska bli så himla kul och få träffa vänner som jag träffat allt för sällan på senare tid. Stina hade jag ju äran att få träffa i onsdags men innan dess var det nog i början av september senast. Och det är lika med Emma, men ikväll får jag träffa dem båda :D

Med blir också ett helt gäng super härliga tjejer! Och Maria skulle fixa skiva, bra bra kan bli bra. Bra sällskap, god dricka, ljuvlig musik & humöret på topp :D


Annars lyssnar jag på Diggilistan nu, bra att man kan lyssna på den såhär 6 dagar efter. Ny lista imorgon, då jag också jobbar så då får det bli diggilistan live ;) hihi! Hiimla bra radioporgram med massa bra musik, me like! På tal om bra musik, denna blir med på skivan ikväll:


Av Karin - 18 november 2008 20:18

Inte lite avundsjuk jag är på mina föräldrar just nu.

I Torsdags flög dem till New York. Där har de varit på Fantomen på Operan, i cantral park, empierstate building och shoppat. Igår flög de vidare till - Aruba! Där har de över 30 grader, varmt och härligt med andra ord.

Åååh, jag vill också ha det varmt och härligt!! Som sagt är avundsjuk så jag är grön!


Själv sitter man här på jobbet. Är blå och svullen efter träningen igår och ute har det varit snö blandat regn hela dagen. Kul, nooot!

Har tvättat, tagit ut sopor & tomglas och imorgon blir det till och handla, vattna och tvätta lite mer :) Jäklar vad duktig jag är alltså, sköter hushållet när mamma & pappa är borta. Men jag gör det ju inte helt själv, lillasyster bridrar hon också. Hon får sköta det där med mat & disk. Hon är mycket bättre än mig i köket. Johan kan kan intyga att jag inte direkt är någon höjdare på att laga mat :P


Nu - Desperate Housewives


Av Karin - 15 november 2008 13:04

Guru Josh Project - Infinity 2008

Rio - Shine On


Av Karin - 8 november 2008 11:50

Jag tror jag gått och blivit kär. Ledsen Johan, men hon är ju såå söööööt!!

Längesen jag ärligt skrattade så mycket åt en sån liten figur i en tecknad film :) Tänkte på en gång att den här filmen skulle även mina systrar älska!

Tänkte också på min kära vän Hanna som jag brukade kika på såna här filmer med. Katie är en typisk Karin & Hanna figur, Hanna du kommer älska henne :D hihi! (saknar dig btw ;D)

Av Karin - 8 november 2008 11:11

Jag föll på sekunden för Lady Gaga när jag såg musikvideon till Just Dance första gången nångång i våras/somras på ztv.

Nu är hennes senaste Poker face en av mina favorit låtar. Dom kan det där med musik, Lady Gaga och RedOne :)

Av Karin - 7 november 2008 11:55

Jahapp, så var det dags för en att flytta igen då.

Vet bara inte riktigt vart jag ska ta vägen än...har ingen lägenhet än och det verkar ju inte finnas för mycket av den varan.

Och flytta hem till mamma & pappa igen känns väl sådär kul om man säger så.

Sa upp lägenheten i fredags, lämnade in kontraktet i måndags och i onsdags ringer dom från gruvstaden å säger att lägenheten är uthyrd redan och frågar när jag kan flytta. Inte lite fräckt, blev ju inte mindre stressad av det liksom. Har iaf till 31 januari på mig och hoppas jag hittar en lägenhet innan dess, annars blir det Håbers here I come!

Av Karin - 4 november 2008 17:40

Ha, verkar som att jag inspirerat andra till att anmäla sin förälder till vem vet mest?

Caroline anmälde sin pappa på en gång när jag berättat om mamma och Lina skrev att hon kanske skulle anmäla sin popi :) Gör det vetja, fatta va kuuul! haha! Dessutom har dom ju chans på 10 000, det skulle väl inte vara helt fel. Man kanske får ta del av dom pengarna isf, för att man va så snäll och anmälde dom ;)


Idag har varit en jobbig dag. När jag la mig igår va jag trött men kunde ändå inte somna förrän efter 24 iaf. Vaknade flera ggr under natten. 05.45 (för att vara exakt) vaknade jag för att sedan inte somna om igen. Låg och vred och vände på mig, slumrade väl till lite grann då och då med vid 9.00 bestämde jag mig för att gå upp. Kikade på Top Model och sen på Gossip Girl (inspelat) innan jag började jobbet 11.15 Tur att jag har världens sötaste pappa som kan byta av mig lite ikväll. Är sjukt trött och huvudet värker galet mycket. Så lite akupunktur först och sen får jag åka hem och då har jag ju gjort 7 timmar idag åtminstonde. Så går inte back allt för mycket ;) puh!

Av Karin - 1 november 2008 11:55

I Torsdags gjorde jag något som min kära mor inte blev speciellt glad över.

Hon har i alla år sagt att "man kanske skulle ta och anmäla sig" när vi kikat på Jeopardy. Men aldrig tagit tag i saken.

Så i Torsdags när jag gjorde quiz på vem vet mest?-sajten och såg länken anmäl dig här tog jag tillfället i akt och anmälde, inte mig, utan min mor!


Igår ringde hon mig på jobbet och lät väl inte allt för glad....igen :P

Hon hade då precis blivit uppringd av svt, fått svarat på frågor och blivit inbjuden till programmet den 8:e januari :D Tror det också va så att hon fick ta med sig 2 personer till publiken, min plats är paxad iaf ;) hohooo!


Tror ju faktiskt att hon tycker det ska bli roligt, lite spännande. Fast hon erkänner det inte riktigt :P men vi (jag, pappa & hanna) märker det på henne!

Här är vi på min studen -06

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards