Alla inlägg under mars 2008

Av Karin - 31 mars 2008 13:36

Så var ännu en helg förbi. Jobbade i Lördags och kvällen kund väl ha börjat bättre. Ingenting gick som planerat men det löste sig väl trots allt.

Var hemma hos mig och förfesta sen gick vi till O'Learys för att Ida tjatade så. Efter ett tag lyckades jag iaf tjata med mig Emma & Ida till Harrys, jag ville ju dansa :P

Där inne tappade jag, på nå vänster, bort mina kompisar...tog mig väl tillslut iaf, det mesta brukar lösa sig :)

Var iaf aptrött igår. Hämtade Elin i blg, hälsa på Farmor & farfar sen åkte jg hem och kolla på hockey.

Att jag sovit ett antal timmar för lite i helgen visade sig idag då jag inte hade en tanke på att vakna förrän klockan närmade sig 12 :/


Nu ska jag göra mig iordning och ta en sväng på stan, måste ha gardiner...

ikväll är det cashmere maffia som gäller iaf!

Av Karin - 29 mars 2008 13:36

Än en gång tänker jag skriva om den fantastiska serien böcker - Gossip Girl.

Läste nyss ut den 9:e i raden. Trodde att det var den sista men då jag inte riktigt var överrens med slutet så fick jag lov att googla lite. Hittade då att det visst finns 3 böcker till, tur man har sån koll ;)

Tyvärr är dem inte kommit på svenska än, men det som väntar på något gott!

Bara måste ha dem där böckerna, ska kolla internet med jämna mellan rum och när där står Utgiven ska jag klicka hem dem :D Love love love!


Av Karin - 29 mars 2008 10:32

Puh!

Denna morgon blev då konstig. Jag sov hemma hos mamma & pappa för att lillasyster inte skulle bli själv inatt. Vi kom i säng runt ett och eftersom båda skulle upp idag så ställde vi våra klockor med omsorg.

Hannas klocka ringde, min klocka ringde. Sen får Hanna nå ryck, flyger upp ur sängen och skriker "Karin, vi ställde aldrig fram klockan - HELVETE!"

Lite mosig som jag är förstår jag inte riktigt vad hon håller på med.

Själv kom hon inte ihåg hur hon fått upp dörren och kommit upp för trappen...ja så kan det gå.

Hon lugnade inte ner sig förrän jag, lika trött, masat mig upp för trappen och undrar om det inte är i natt man ställer om klockorna(?)


Klockorna ringde 07.30 Hanna hade samling 08.30 och själv skulle jag vara på jobbet och öppna 09.00 Förstår ni paniken när vi tror att klockan ska ha ställts fram en timme? Jäkla unge å skrämmas sådär!

Av Karin - 29 mars 2008 09:29

Sissela Kyle är så galet rolig som mongis i Hjälp!

Av Karin - 28 mars 2008 11:17

den här är till dig emma! ut och parta imorgon och skaka till favoritlåten!

Av Karin - 28 mars 2008 10:35

Sitter nu än en gång hemma hos min kära syster i Örebro.

Idag är det dags för henne att redovisa sin C-uppsats så snäll som man är gjorde jag henne sällskap ner, igen. Senast var strax innan jul.

Så igår tog vi då bilen ner, det var perfekta förhållanden för en liten roadtrip. Solen sken, vägarna va torra och massa bra musik gjorde det till en fröjd att köra...eh, ja!

Här blev det i vanlig ordning tacoos och massa skratt åt alla fula kort som, tyvärr, finns på oss.


Får väl se hur mycket jag kommer fatta av tjejernas redovisningar idag :S Tror det kommer bli ungefär såhär mycket. . .zero, nada, noll, NJET!
























jag och elin i bilen


Av Karin - 26 mars 2008 20:29

-skulle inte tro det va!

Av Karin - 26 mars 2008 15:15

http://www.polluxklubben.se/article.php?articleID=39325&categoryID=272

Gå in och rösta på min kusin Elsa så att hon får bli modell i Hööks katalog!

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards