Alla inlägg under september 2008

Av Karin - 29 september 2008 12:39

Igår var det säsongs premiär med handbollen :) Hemma match mot Ala och min första seriematch på 3 år och vi vann! Fick börja matchen och det gick riktigt bra faktiskt! Hann med 3 mål iaf. Men när jag gjorde 3:e landade jag lite illa på mitt skadade vänsterknä. Så nu är det rejält svullet, typiskt!

Kunde spela lite till i andra men med ordentlig tejpning. Sjukgymnasten (pappa) tyckte därför att jag skulle stå över både träning och match den här veckan. Gaah, så himla irriterande. Jag som hade fixat med båda jobben tom så jag skulle hinna till samlingen... jaja, som det ser ut nu iaf så ska jag och storasyster ta bilen till Ludvika och kika på matchen på onsdag :)


Just nu håller jag på och arbetar av första arbetspasset den här veckan. Har dubbla varje dag mån-tors sen blir det lite mindre med bara 7 timmar/dag fre-sön :) Sen kan jag lova att det ska bli skönt med ledig måndag nästa vecka och då ska jag vara fit for fight igen när det vankas hemmamatch mot BHK :D

 Efter jobbet ikväll ska jag hem till sötisen min. men sen ska jag nog, hör å häpna, sova i min egna säng i natt. säkert första gången på en månad lr så :) men tomt kommer det bli!

Av Karin - 5 september 2008 10:25

Lars Eriksson från gårdagens audition var ju hur bra som helst. Hans egna låt var verkligen toppen!

Snälla hoppa av Idol och gör den där plattan du blev erbjuden!


Av Karin - 4 september 2008 14:10

Nu är det äntligen bokat. 13/9-20/9 åker jag & Maria till Alanya och hälsar på Jessie :D Ska bli så himla kul å se hur hon har det och samtidigt få lite solsemester.

Sen är även Millencolin biljetterna uthämtade :) Så 12/12 blir det röj här i Falun med Millencolin & Neverstore!


Vad mer...? Cup i helgen, får se hur det kommer gå för en så otränad individ som moi! thats it!

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards