Alla inlägg under februari 2008

Av Karin - 29 februari 2008 16:13

Ikväll är blir det till att sitta bänkad framför tv:n och zappa mellan 1:an och 4:an :)

För ikväll är snikkingen själv, Danny Saucedo med i båda kanalerna. Tänkte välja att titta på Så ska det låta och sen slå över till 4:an när Danny ska dansa ;)

Kan inte klockan bli 20.00 snart?


Sen längtar jag tills imorogn då jag och mina vänner ska ut skaka rumpa :D

Jobbar först 11-14 sen ska jag och emma sola. sen hem och duscha och sen hem till emma! Där ska vi äta och dricka gott innan vi drar vidare till haryy's. bra bra, kan bli bra! Längtar som ne toka iaf :D hihi.

Av Karin - 28 februari 2008 17:32

Blää, pengarna bara försvinner. Kanske ska söka hjälp för mitt Ha-begär...mitt shopping beroende? Näää!

Nej, idag köpte jag iaf en tröja till och en jacka :S Illa, jag vet! Okej, tröjan behövde jag inte men jackan var faktiskt välbehövlig. Jackan jag har nu har jag haft i typ 3 år. Den har hål, saknar en knapp och ser för trång ut ner till för att den är lagad där...inte så snyggt kanske(?)

Har letat igenom och prova halva Faluns jackutbud samt kikat igenom Kupolen...ja, listan med argument kan göras lång för att jag ska få behålla jackan trots sitt dyra pris!


Men nu får jag banne mig inte gör av med nå mer pengar. Usch det här är illa! Hade supermysigt med Hanna på kupolen idag iaf :) Vi gick och kika lite, åt gott på Thai och en glass på stan sen. Tack gumman och hoppas allt blir...så bra det kan bli trots allt, mycke kärlek till dig!


Av Karin - 27 februari 2008 15:03

Ojoj, shopping efter lön tycker jag om. Särskillt när jag fick mer pengar än väntat och kände att jag faktiskt fick spendera lite för att skämma bort mig själv :)

Va ner med söta vännen Hanna på stan igår, det blir allt för sällan vi ses. Va myspys och båda var på riktigt shopping humör :) Provade halva H&M innan vi köpte 4 plagg var. Jag köpte 2 klänningar, en jeankjol och en topp/blus.

Även lite basic-smink fick följa med hem från Kicks och underkläder från Åhlens. Hanna hitta en riktigt fin kjol som satt som ett smäck!

Vi åt en riktigt smaskig lunch på Pralin, örtbakad kyckling med tomat ris och dragon sås = MUMS FILIBABBA!


Idag jobbar jag 14.30-22.00 Så får kika på Men in trees och Top Model här på jobbet :) Som min syster sa, soft att tjäna pengar samtidigt som jag följer serier! hohoo. Även om jobbet kan bli långtråkigt så ska jag väl inte klaga I guess ;)

Av Karin - 25 februari 2008 18:41

Nu är det klart, den 14 April ska jag och mina kära systrar befinna oss på Hovet och se Backstreet Boys!

Dom har varit våra favoriter sen första singeln släpptes! Har redan varit och sett två konserter men vad gör det?

Skulle inte för allt i världen missa chansen att få se dem igen, med lr utan Kevin ;)

Detta kommer bli TOPPEN!

Av Karin - 25 februari 2008 16:17

Oouh, nu känner jag mig lite gladare än på länge. Elin va hem och tröstade mig i helgen och det var väl behövligt :) mihi

Sen fick jag sms från min sötaste gossiegosing Emma att det blir utgång till helgen. Ida skulle och hänga på vilket bara gör det ännu bättre :) Åh, så bra det kommer bli!

Blev ju inte sämre när jag fick lönespecet igår och såg att jag får typ 2000 mer än vad jag hade räknat med...jag kanske inte är så bra på att räkna trots allt? :/


Hade ju första dagen på twilfit idag också. Va jätte roligt att få prova på nått annat. Fick sköta kassan lite, inventera lite bh:ar, larma kläder å fixa lite i butiken. Precis sånt där som jag lekte när jag va...yngre :P

Själv tyckte jag att det gick bra, antar att lovisa också tyckte det för hon fråga om jag kunde jobba på Lördag också...klart jag kunde ;) kuuul!


Kanske ska köpa nått nytt inför helgen? får la se, lääängtar iaf!

Av Karin - 24 februari 2008 15:53

Måste bara börja med att än en gång skriva hur jäkla bra Björn Gustafsson är! Hans låt, i Melodifestivalen, igår till Carina berg var Klockren! Så himla rolig så det finns inte :)

Säger det än en gång: Mer BjörnGustafsson till folket!

Kristian Luuk är ju också klockren, mest därför jag kollar på jippot - Björn och Kristian. Låtarna är väl de sämsta någonsin tycker jag. Allvarligt, tex. Razborka (lr va den nu hette) var den verkligen en av de 32 bästa låtarna bland alla tusentals bidrag dem får in? Jag tvivlar...

Igår va det inte en enda bra låt. Inte en enda låt hittills som man har känt skulle funka i Eurovision...men men, det är väl inte hela världen antar jag ;)


Imorgon är det första dagen på Twilfit...lr ska bara dit och lära mig i butiken, men iaf :) Ska bli superkul.

Just nu vill jag bara åka hem och smocka ostkrokarna som ligger och väntar, smaskens!

Av Karin - 23 februari 2008 13:20

Hello world, hope you're listening
Forgive me if I'm young, for speaking out of turn
There's someone I've been missing
I think that they could be the better half of me
They're in their own place trying to make it right
But I'm tired of justifying, so i say you'll. . .


Come home, come home
Cause I've been waiting for you
For so long, for so long
And right now there's a war between the vanities
But all i see is you and me
The fight for you is all I've ever known
So come home. . .

I get lost in the beauty. Of everything i see
The world ain't as half as bad as they paint it to be
If all the sons, if all the daughters
Stopped to take it in
Well hopefully the hate subsides and the love can begin
It might start now...
Well maybe I'm just dreaming out loud
Until then. . .


Come home, come home
Cause I've been waiting for you
For so long, for so long
And right now there's a war between the vanities
But all i see is you and me
The fight for you is all I've ever known, ever known so come home. . . 

Everything i can't be. Is everything you should be.
And that's why i need you here...
Everything i can't be. Is everything you should be
And that's why i need you here
So hear this now. . .

Come home, come home
Cause I've been waiting for you
For so long, for so long
And right now there's a war between the vanities
But all i see is you and me
The fight for you is all I've ever known
Ever known
So come home
Come home

Av Karin - 20 februari 2008 16:47

Gaah, fick värsta panik nyss. Sitter man här på jobbet i lugnan ro och så strömmar det in skidåkare som ska gymma :P

Det är ju Svenska Skidspelen här nu (invigning imorgon) så de tävlande har väl börjat komma på plats.

Iaf dom kanske va 6-7 st som kom i röda skiddräkter med 40 000 sponsorsloggor och annat crap på.

Tankarna började snurra:

Är de norrmän?

Kommer dom snacka norksa med mig och tro att jag ska förstå?

Tyskar?

Jisses, jag kommer döööö!

Som tur var (vart dom nu kom i från) så snackade han engelska, puh!

Jag som tills idag trodde att jag kunde engelska lite någolunda sådär. Men så fort jag försökte öppna munnen stakade jag mig t.o.m på så simpla ord som Yes. pinsamt :/

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards