Direktlänk till inlägg 8 november 2008

Lady Gaga

Av Karin - 8 november 2008 11:11

Jag föll på sekunden för Lady Gaga när jag såg musikvideon till Just Dance första gången nångång i våras/somras på ztv.

Nu är hennes senaste Poker face en av mina favorit låtar. Dom kan det där med musik, Lady Gaga och RedOne :)

 
 
Ingen bild

Johan Palms faanclub

8 november 2008 11:35

Men Karin!! Han är ju asgrym! Du såg väl hur juryn blev helt till sig? =) I love Johan, han kommer minsann bli stor den lilla pojkvaskern. Fast jag förstår att folk inte gillar honom också, men han blir fakriskt bättre o bättre, men jag hejar nog inte på honom. Vem hejar du på? Hur ofta spelar du handboll? Jag skulle aldrig någonsin våga visa mig med en handboll i handen igen! haha. Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 13 mars 2009 11:11

Nu har det gått precis 2 timmar och 10 minuer sen jag började köa för biljetter till U2's konsert på Ullevi i sommar... Trodde jag stod rätt bra till i kön efter som jag gick in å ställde mig i kö 4 minuter innan biljetterna släpptes...men efter ...

Av Karin - 12 mars 2009 17:13

Nu har jag inte skrivit på typ 2½ månad. Men det är väl så det blir antar jag när man bara är trött och känner att man måste anstränga sig för att klara vardagen.   Har hunnit med järnbrist, 3 förkylningar med feber & jäkelskap och bihåleinflammation...

Av Karin - 30 december 2008 08:19

fy fasen va tråkigt jag har det just nu. är på jobbet, igen! började 07.00 imorse men kom väl inte förrän fem över. Orsak - Bilen startade inte >:( Jag är inte så värst teknisk med bilar men antar väl att det berodde på kylan & att jag hade behöv...

Av Karin - 29 december 2008 17:03

Har inte skrivit något inlägg nu i December...har varken haft ork lr lust. Har varit extremt trött och orkeslös under vintern, tog väl tag i saken tillslut och det visade sig att jag än en gång hade järnbrist. Anade faktiskt det, börjar känna igen kä...

Av Karin - 29 november 2008 13:08

Ikväll blir det utgång för första gången på en månad för min del :P Ska bli så himla kul och få träffa vänner som jag träffat allt för sällan på senare tid. Stina hade jag ju äran att få träffa i onsdags men innan dess var det nog i början av septemb...

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards