Alla inlägg under maj 2008

Av Karin - 30 maj 2008 17:16

Sitter här på jobbet igen och imorgon väntar mer. Det blir min 7:e Lördag irad med jobb och två återstår sen hoppas jag på en ledig helg ;)

Jobbar även på Söndag + att det ska städas efteråt = DRYGT!

Men pengarna klirrar skönt på kontot, förhoppningsvis ;)


Dagen har varit skön. Vaknade upp på bästa sätt, sen sola hemma hos mamma & pappa innan jag börja mitt korta arbetspass. När jag slutar (om 40 min) ska det solas lite till innan det ska bjudas på mat. Hoppas det smakar bra nu då, för jag är hungrig ;) men jag tvivlar inte!


Imorgon när arbetsdagen är över stundas fest. Flickorna kommer hem till mig på lite förfest och sen blir det väl Harrys som vanligt. Men ska väl ta det lugnt eftersom jag lär upp och jobba på söndag...typiskt!

jaja, nästa helg blir det kalas igen för då tar Isa polisexamen :D Duktig!

Av Karin - 28 maj 2008 21:39

Det va ett jäkla tjat på mig och dom där reklamerna. Men TV-freak som jag är ser jag också en hel del reklam...denna är ju bara så rolig!

Av Karin - 28 maj 2008 16:51

Vardagen är underbar för tillfället!

Solen skiner, snart är det Juni och månaden skulle ju bli rekord varm!

Jobbar en del, men mer pengar i plånboken mot månadens slut :)


Igår spenderades några av dess pengar på skor, tröja, väska & en sjal. Några nagellack och läppglans blev det ju också ;) haha. Och härom dagen blev dte nya underkläder, det behövdes kan jag säga :D så nu får det va färdig shoppat, för den här veckan iaf ;)

Alltid lika kul att kika på stan med Maria, hon fyndade en del hon också :)


Dagarna sen i fredags har bara varit såå bra! :D LYCKA!

Av Karin - 26 maj 2008 22:43

TV-freak som jag är blir det en hel del reklam också. En favorit nu är postens! vill ha en egen såndär grön lite filur. så himla söt!

Av Karin - 26 maj 2008 20:20

Okej okej, har ju glömt nämna att lillasyster Hanna va söööt och hjälpte mig med disken i Torsdags. Det var en glad överaskning vill jag lova att diskberget hade förvandlats till ett berg av rent proslin istället :D

TACK! <3


(vill bara tillägga att helgen har varit toppen bra :D)

Av Karin - 25 maj 2008 13:39

Haha, älska den här reklamen!

Av Karin - 23 maj 2008 15:14

Åååh, vad glad jag blev när jag kom till jobbet nu.

Då hade jag fått ett kuvert med ett kort i och i kortet låg en hundralapp!

Det va till mig från en "farbror" som tränar här bara för att jag hade tagit reda på hans mobil här :D

Sånt där kan göra en hel dag. Nu har ju iofs den här dagen inte varit annat än bra. den började bra med promenad i härlig väder med trevligt sällskap och när jag slutar ska jag träffa käraste Ida :)

Får se vad vi ska hitta på en sak är då säker och det är att jag ska på RIX FM Festival som är i stan och kika på...DANNY! woho!


Hoppas vädret håller i sig så kan inte dagen bli annat än toppen bra :D

Av Karin - 22 maj 2008 17:02

Det här kommer bli en lång vecka. Har varit så himla trött varje dag för att sömnen uteblev i helgen.

Jobbar mån-sön den här veckan och är på båda jobben mån, tis, tors & fre. Så har fullt upp om man säger så... och det är väl lägenheten som får lida. där har inte städats och knappt plockats undan på en vecka. Äckligt jag vet! blir till och diska när jag kommer hem iaf.


bläää, har inge kul å skriva people...mitt liv är inte så kul :P haha

men är glad iaf och det är ju tur! Ikväll kommer sötaste Maria till mig och då ska vi kika på schlager - Heja perelli!

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards