Alla inlägg under augusti 2007

Av Karin - 30 augusti 2007 19:32

Fyfan, va just in och kollade på min kompis Bilddagbok.

Hon hade där laddat upp en bild på hennes vanställda näsa. Helt sne och bucklig var den. Hennes kompis hade även en bild på stor blodpöl på backen.

Hon hade blivit misshandlad av en utländskkille utanför Mc Donalds efter en kväll på krogen. Allt detta för att hon dissade honom på dansgolvet på cluben.

Hur sjukt får det bli? Kan dessa vidriga killar bara ta och fatta dissen och gå därifrån? Idiot säger jag bara, hoppas polisen hittar rätt person och att han blir straffad för det han har gjort!


Tänker på dig M 


IDIOT!

Av Karin - 30 augusti 2007 17:15

När jag loggade in på msn idag såg jag att 3 mail hade tillkommit i inboxen. Skulle kika va det var för något och såg till min förtjusning att Elin hade fixat med lite bilder. Blev väldigt nyfiken och kilckade på länken.

Inloggningsfönstret kom fram, skrev in lösenord och...sidan blev blank.

Uppdaterade, blankt. Stängde ner och provade på nytt, blankt.

Sedan dess har jag inte ens fått upp en första sida på Facebook.

Vad hände där liksom?

Det som började såbra. Ligger servern nere för dagen lr vad är det?

Jag vill kolla min facebook och det är nu. GE MIG FACEBOOK!!! 

Av Karin - 30 augusti 2007 16:13

Igår var jag ledig hela dagen, så det blev en tripp till Lager 70 i Insjön. Hittade ingenting där så åkte hem igen, men strax innan ringde mamma och fråga om jag ville med till kuppan. och det ville jag ju såklart :D

Så Henrik skjutsade mig till mami, sen åkte vi till kuppan där jag hittade tet par jeans. Ooh, så bra! Jeans behövs alltid ;)

Bestämde mig för att använda jeansen idag, Dumt gjort! Eftersom jag inte har tvättat dem än så fäller de ganska så mycket färg. Därför ser mina fingrar helt grönmöggliga ut nu...lr nått :S haha ILLA!


Igår hade jag det mys nåntimme med mina darlings Stina & Linda :D Stina skulle jobba till 20.00 så jag och Linda gick till och inhandlade det nödvändiga. Vi hann nästan laga klart maten innan Stina kom så det var bara att sätta sig och Njuta ;) Mmm, va gott det är med Tacos!! Funkar i alla väder. Pratade om allt möjligt innan dte va dags för dem att gå. Stina skulle med en buss :S Typiskt. Måste göras om när det finns mer tid och Emma också kan vara med ;) hihi.


Imorgon kommer dagen jag har väntat på länge Länge! Då ska jag och Hanna äntligen ta tåget från Falun mot Norrköping. Där möter Martin och Ann upp oss (och Elin som kommer med tåg från Örebro). Sen ska vi äta pizza och sen är det dags för The Ark :D weeiii! På Lördagen tycker jag att vi ska gå och se Shrek3 på bio och sen på Söndag åker vi hem :/

Ska iaf bli jätteKUL! :D

Av Karin - 27 augusti 2007 19:32

Är det inte typiskt.

Här har man fått schema från båda jobben. Jobbar 10 timmar idag, sen jobbar jag typ 5 timmar/dag resten av veckan.

Då är det väl vääldigt typiskt att jag ska få tid till både sjukgymnasten och tandläkaren idag? haha.

Det blev lite körigt där ett tag men det ordnade sig, som det väl alltid gör tillslut?


Uäk, VIDRIGT! Varför vill man visa sin förlossning på TV? Blää, vill inte se. och inte höra heller för den delen :P haha.

Väntar bara på att ett av favorit programmen ska ha premiär ikväll, Top Model 8! YEAS. Sen är det bara att vänta till Grey's börjar igen ;)


20 min. kvaar :D

Av Karin - 26 augusti 2007 12:18

Gårdagen blev en mysig dag, arbetsdag till trots.

Slutatde ju skaplig tid, 15.00 Då cyklade jag till svärmor där det bjöds på mat, potatisgratäng och kött - Gott!

Sen fick jag och Henrik smyga därifrån för att lillebror inte skulle bli allt för besviken. Vi åkte då och handlade och pantade burkar & flaskor, fick ihop hela 38,50 :- Köpte lite godis såklart, skulle kolla på film och mysa lite.

Men det blev ingen film, det blev 2 ½ Men och Sex and the city istället ;) Vi va lite trötta så orkade inte koncentrara oss på film...

Senare kom Hanna och då blev det Grey's :D aah, vilken kväll med de bästa serierna ;) Värsta lyckan! haha.


Veckan som kommer blir det till att jobba, sen åker jag och mina systrar ner till storebror över helgen. Måste ju se hur han och Ann booor. Ska göra två flugor på smällen då vi också ska på The Ark i Norrköping ;) Bra bra!


Nu ska jag & Hanna (som gör mig sällis på jobbÄ) hejja på Klüftan!

Av Karin - 25 augusti 2007 09:12

Idag är det en mången Grattis-dag! Storasyster fyller 23 år, GRATTIIIIIIIS!

Samtidigt har hon och mami namnsdag - Louise, GRATTIS!

Har även fått nys om att en viss Klara också heter Lovisa, så Grattis till henne på namnsdagen också :) hihi.

Idag skulle också Allan Edwall (Emil i Lönnebergas pappa) fyllt år. Jaja, onödig info ;)


Igår var jag ledig iaf, då passade jag på att träffa bästaste Stina. Vi gick ner på stan och köpte varsinn glass i solen. Jag köpte en kula mangosorbet och en kul citron/apelsin :D Mycket god och svalkande glass sådär i värmen. Satte oss i gräset längs ån och pratade lite. Stina kom på att det var tråkigt att det inte fanns nån karusell i Falun, men vi gick till en lekpark iaf. Där låg i gräset och filosoferade ett tag innan det blev varsinn tacotallrik på Café vi 3, GOTT! Sen mötte vi upp Michaela så blev det lite shopping, har man fått lön så har man ;) haha. Blev iaf en svart kofta från MQ och ett par svarta stövlar från Wedins som fick följa med hem till mig :D BRA, har typ letat efter de ultimata stövlarna i ett år och nu hittade jag ett par perfekta. Fick ju bara LOV att köpa dem ;) hihi. Kanske skulle ha letat efter födelsedagspresent till syster...men är lite svårt tycker jag. Får se vad som hittas på :D Blev en mysig dag på stan med vännerna iaf!

När de skulle ta bussen hem åkte jag och Henrik hem till mama. Hon hade kyckling-grillspet att bjuda på, mmmumms med jordnötssås till! Även Simbiez fick smaka på lite kyckling ;) Sööööt!


Nu ska jag kika på friidrott, ska överväga Melodikrysset ;)

Av Karin - 23 augusti 2007 15:50

Idag har jag och Henrik åkt fram och tillbaka till Örebro. elin åkte bara fram ;P hihi.

Vi körde ner henne, cykeln och all packning. Sen hjälpte vi Maja med lite lådor, hon skulle låna plats i Elins förråd. Efter det åkte vi in till centrum och åt lunch på Jensens Böffehus...lr va det hette :S haha.

Jättegod biff iaf, med potatis och sås. Sen blev det efterrätt, chokladtryffel med mjukglass och färskfrukt :) mmmmums!


När vi va hos Elin kikade jag på kort jag och Hanna tog när vi va där i våras nånggång. Skrattade ihjäl mig, min lillasyster är såå ful när hon gör dom där minerna. Sen med hennes citat "det är så enkelt" ekandes i huvudet...jag säger då det. Nästan 150 kort knäppte vi...på ungefär en halvtimme :S Illa, men roligt är det! hahah


Myyysig dag, hade varit fulländad om jag inte hade behövt jobba utan fått vara hemma och mys med älskling. Jaja, det ska väl hinnas med det också :P hihi. Nu ska jag kika bilddagbok, ska se till och ladda upp bilder där från sommarens förfester och liknande ;)

Av Karin - 22 augusti 2007 16:51

Hörde tidigare idag värsta sjuka radioreklamen.

De sjöng i kör och kanon ett enda ord...Dildo! Jag fick lov att tvätta öronen, trodde jag hörde fel.

Men nej, Dildo sjöng de i gladan ton! Sen kom slutklämmen:

"För en skönare sommar!"

Det va reklam för någon affär för sexlekasker, Såklart! Blev bara lite paff. Här sitter man i lugnan ro och lyssnar på just lugna Favoriter så är det någon som börjar tralla om dilods hit och dit. Neh, jag tyckte helt enkelt inte att det passade i svenska radio bara sådär. visst dom betalar också för att få göra reklam, men någon slags censur borde det väl finnas?


Lössläppta sverige här ;P haha. Allt ska då vara så sexpräglat i samhället. Blir galen. blah!

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards