Alla inlägg under juni 2007

Av Karin - 28 juni 2007 18:11

Yes, tur att jag är så pucko! Gick in på harry's hemsida nu och kika. Sebastianjäveln skulle ju inte vara där förrän 13 Juli. Dumma mamma och luras, hon sa 30:e Juni. Aja, bättre upp för mig. Då blir det ju Harrys på Lördag såklart :D weei! hihi.

Paaaarty paarty!


(hoppas bara alla mina vänner kommer in :D och att de släpper in mig innan 24...för då blir dte 40 spänn dyrare ;P)

Av Karin - 28 juni 2007 17:47

Har ingan aning vad jag ska skriva om. Inget speciellt händer just nu.

Bara väntar på kalaset och födelsedagen. 2 & 3 dagar kvar nu ;) hihi.

Har just skrivit en lista på vad som måste inhandlas från Grossen och Systemet. Bla. jordisar och skumpa!

Gjorde även en lista på vad som måste göras:

  • Hämta ut linser 
  • Städa
  • Bränna skivor
  • Fixa till fiskedammen

Tja, mer än så blev det inte för tillfället...men att städa kommer ta ett bra tag. Blusch, hoppas jag får hjälp av mina systrar :D hihi. Får jag beeeergis! (sneela?)

Får se vart det blir utgång. Harry's och dansa? Men där ska Sebastian uppträda :S Rådis och umgås? Men tänk om det regnar? Etage och vara mobbade? Men tänk om jag dör? Kommer inte på några fler ställen nu ;P haha. Annars får vi ta med oss bergsprängaren till Lillis och dansa på dansbanan där :D PERFEKT!

Av Karin - 26 juni 2007 17:50

Hoj! How you doi'n?


Blir som sagt inte så mycket bloggande när det är sommar... Vem sitter vid datorn då? not me anyway!


Aja, vad händer då. Jag och Henrik har skrivit under kontraktet så ska flytta 16 Juli. Har redan börjat packa ihop...började med kläderna, tänkte att dte skulle kunna ta ett tag. Men gick ganska fort. Tog ett par timmar igår kväll ;P haha. Sparade några plagg i lådorna så jag iaf har någonting att ha på mig de närmaste 3 veckorna.


Midsommarafton firades i Linghed hos älsklings kompis Tommy och deras vänner. Trevligt värre! umgås inte med dem alltför ofta, varför vet jag inte :S hade iaf jätte trevligt och är gärna med nästa gång också.

Midsommar dagen var slapp. det bara regnade och skit, men på kvällen blev det utgång. Blev lite för mycket dricka och lite extra glad när det var så kul att dansa :D Så blev röjj på Harrys och sen Donken som vanligt ;P


I Söndags var det värre. Helsegt, men det blev bättre när mormis & morfis kom för då blev det maat! Sen kom älskling och hämtade mig och vi åkte och hyrde film & köpte pizza :D muumms! Fettishelg AB. Vi hyrde "Green Fingers" och "Att återvända". tyckte båda filmerna var bra :)


Nu börjar dte mulna på och busslast efter busslast kommer med festival folk som ska på Peace & Love. Fanns väl inga platser kvar i Blg så de har blivit förvisade till Falun ;P haha.

Av Karin - 21 juni 2007 17:07

Blir inte så mycket bloggande förutom när jag jobbar här på Fysio. Så nu passar jag på att uppdatera en gång i timmen...minst ;P haha.


Imorgon är det midsommarafton. Hoppas att vädret blir bättre tills dess. Men vad jag har för mig brukar vädret aldrig vara riktigt bra under midsommar. Jag ska iaf fira midsommar med pojken och hans vänner. Ska ut till någons stuga någonstans :P Typ så mycket vet jag. haha. Vet iaf att jag har min älskling och en vinare med så då kan det ju inte bli annat än bra ;) Undra ja hur det blir med mat? undra om det finns 7 gärsgårdar att hoppa över? 7 ängsblommor att plocka? :S Ah, får prata med H ikväll! hihi.


Resten av helgen vet jag inte hur den kommer att se ut. Brukar vara tradition med minigilf någon av dagarna iaf :) Kul! Kanske prova nya äventyrsbanorna på Lugnet? Vore ju vädligt kul faktiskt. Jag vill iaf kika på filmen jag fick av martin & ann. hanna har ju inte sett den än, Segooo!


Nu tror jag att jag ska unna mig varmchoklad och bulle :)

Av Karin - 21 juni 2007 16:27

Kan börja med gårdagen. Det blev en knasig dag. Åkte till jobbet 07.30 Hann jobba till 09.30 sen åkte jag hem. Världens huvudvärk och hade spytt 2 ggr (pga huvudvärken)...När ska den j*vla huvudvärken gå över? Till hösten är det 3 år sedan jag fick den. Jobbigt, ska verkilgen försöka komma igång med träningen nu när jag har fått ny remiss till sjukgymnasten. Då får man lite hjälp på traven liksom...

Nästa vecka skanog jag och Elin på ett baspass på Friskis iaf. Det är väl ungefär vad jag klarar av sådär i början med mina klena leder och överbelastade muskler & muskelfästen :S hihi.


Aja, jag åkte hem från jobbet iaf. Gick och la mig, sov i 2 timmar innan jag åkte till sjukgynmasten för lite akupunktur (?) och massage. Precis vad jag behövde eftersom huvudvärken till största del kommer från axlar/nacke.

Sen åkte jag och Elin och hämtade mamma från jobbet innan vi handlade. Massa midsommarmat...och godis :) haha. Behövdes ju lite tilltugg till "Men in Trees" och "Project Runway" lr hur? hur som helst, gick och la mig 22.20 och tur var det. Totally utvilad imorse och kapabel till att jobba mina 3 timmar på förmidagen ;) Sen Kupolen med Elin. Jag skulle leta efter kläder att önska mig till födelsedagen. Plockade på mig halva MQ som Elin uttryckte sdet så fint! Hittade en topp där, köpte den så får mamma ge mig den när jag fyller år :D hihi! Hittade även en topp på Lindex...men den ska jag iaf önska mig ;P haha


Av Karin - 19 juni 2007 18:07

Lördagen den 30/6 tänkte jag ha ett barnkalas till min ära ;) Fyller ju 20 den 1/7 så det ska firas.

Min kära vän Natalie blev förtvivlad och frågade "Ingen spriit!?!?" när jag sa barnkalas. Men en del sprit blir det nog ;)

Barnkalas med allt vad det ska innehålla vill jag ha iaf.

Ballonger, Jordgubsstårta, Saft & kakor, serpentiner, partyhattar, fiskedamm och lekar :)

Fast välkomstdrinken kanske blir bål...och saften champange...och i fiskedammen får man groggar och snaps ;P haha. Nej vad vet jag. Massa bra musik ska spelas, ölspel ska lekas och kubb ska spelas ;P Barnkalas med dunder och brak ska det bli som sagt :D KUL!

Hoppas bara att alla jag bjudit vill och kan komma!


Av Karin - 19 juni 2007 15:21

Här kommer en uppdatering om vad som överlag har hänt i mitt liv de senaste 5 dagarna.


Fredag: Jobbade på HomeMaid, sen köpte jag blommor och sprit inför 20-års kalaset. Det var jättetrevligt iaf :D Slutade iaf med att jag, Hanna, Roger och Patrik hamnade på Gaykväll Etage ;P Typ roligaste kvällen ever...iaf på länge. Röjde dansgolvet med Alex ;) haha. Sen kom sötaste bror och hämtade oss, Thanks Martin(i)!


Lördag: Baks...lite grann iaf. Huur trött som helst iaf. Slappade mest hela dagen. Var iväg och handlade med systrarna och sen började vi laga mat. Elin hade bjudit hem kompisar på grillning och förfest. Jag var med dem undre the forparty fast med pepsi i glaset. men lika glad för det var jag ;)


Söndag: Vaknade, duschade, frukost, åkte till Leksand med Elin och hälsade på Sandra och Alvin, Blev lunch på någon resturang inne i Leksand som "inte öpnnar förrän kl.12!" yea,yea, we know ;P haha. Vi hyrde "The Prestige", mycket bra men skum film. Sen åkte vi "raka" vägen till Bibi där det bjöds på god lax och chokladtårta till efterrätt. Fick även årets första födelsedagspresenter av Ann och Martin :D hihi, blev superglad! Fick glas till servisen, en vinäger- & oljeflaska och "På andra sidan häcken". Mycket bra!


Måndag: igår vaknade jag, somnade om, vaknade...ja, höll på så i typ 4 timmar. Sen skulle jag iväg och jobba på HomeMaid i 2 timmar. Städade hos sötaste tanten hihi! hon bjöd på fika och gick efter mig och pratade heela tiden. Var så kul, hon va så sällskapssjuk av att gå själv i lägenheten hela tiden. Och jag var så glad åt sällskapet som jobbar själv 8 timmar om dagen på samma ställe annars :S haha. Vi nästan babblade i munnen på varandra! superkul, vill ha hemtjänst-städ hela tiden :D


Tisdag: Jag och Henrik var ner på Gruvstaden och skrev under kontraktet. Var tydligen 1/9 vi skulle flytta. Inte vad som sa först, men möjligen så att vi ska kunna flytta in tidigare ändå ;) hoppas på det!


Nu, jobba på fysio. Vilket innebär: läsa bloggar, kolla bilddagbok och resedagbok ;)


 Au revoir!

Av Karin - 14 juni 2007 18:41

Dagar som denna är man nästan glad att man jobbar. Vad skulle man annars göra? När solen skiner är man bara bitter över jobbet ;P haha.

Nej, nu hoppas jag på bättre väder i Mitt Falun!


Imorgon ska jag på 20-års kalas hos Natalie gumman :) Japp, jag får skriva gumman. Hon blir ju oold, 20 år hallå!

Weeii, då får hon köpa ut åt mig inann jag fyller år! Perfapingvin säger jag bara.

Vet dock inte what to wish for till födelsedagen. Mest fler delar till servisen jag samlar på. En hårblås och en locktång...no more! Kläder sitter aldrig fel ;)












Servisen: Lovisa

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards