Alla inlägg under augusti 2008

Av Karin - 26 augusti 2008 17:18

Igår var jag med på handbollsträning. Min första på 3år.

Det va det roligaste jag gjort på länge. förstår inte hur jag har klarat mig utan sporten! Jag är än en gång fast :D

Längtade till nästa träning redan innan jag hunnit hem igår. Det är så kuuuul! Så imorgon blir det träning igen. Handboll 2 ggr i veckan, sen ska jag få in gym 2 ggr också. Kan bli bra det här, hoppas verkligen det går vägen nu. Att inga gamla skador går upp så jag verkligen får spela :)


Imorgon innan träningen kommer Maria förbi hemma hos mig så ska vi en gång för alla boka vår turkietresa...är det tänkt iaf, får väl se vad som erbjuds :) Nu ska jag "jobba" vidare här på fysio innan jag får sluta 22. då blir det mys!

Av Karin - 20 augusti 2008 19:21

Tänkte skriva bara för att ha åtminstonde ett inlägg även i augusti.

Under augusti har och kommer jag vara ledig. fick tillbaka pengar som kom iprecis rättan tid om man säger så.

Med dom har jag inhandlat inredning & kläder :D

Har varit till Örebro en sväng med the cutie, träffat vännerna och familjen. Festat lite, käkat kräftor och kikat på OS (dock rört på mig själv way to lite :P) Kikar efter resa till Alanya i början av september. ner med maria och hälsa på jessie. bra bra, kan bli bra ;)


nu ska det kikas på mer OS innan han hämtar mig :)


/I'm in heaven

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards