Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Sista Dagarna

Av Karin - 29 december 2008 17:03

Har inte skrivit något inlägg nu i December...har varken haft ork lr lust.

Har varit extremt trött och orkeslös under vintern, tog väl tag i saken tillslut och det visade sig att jag än en gång hade järnbrist. Anade faktiskt det, börjar känna igen känslan i kroppen nu. Så nu är det till att knapra järntabletter, 2 om dagen i nån månad...


Julen var hur mysig som helst iaf. Precis sådär som julen ska vara, kall (-10 iaf) och lugn. Vi tog det lugnt heeela familjen hemma på julafton. tom min älskade kikade förbi en sväng, det gjorde mig toppen glad :D Först gjorde jag mig julfin (i finaste smyckena jag någonsin fått). Sen kom faster och Ann, med sin mamma & bror, och Andreas, som hade sin syster med sig, och vi fikade lite. Kikade på Kalle innan vi åt massa massa god mat och hade lite julklappsutdelning :) Kikade som vanligt på Ett päron till farsa firar jul, så himla rolig film! Efter det sjöng vi systrar oss hesa med Elins Sing Star -ABBA som hon fick. Blev som sagt en toppen jul, massa tid med familjen & tillslut en heldel tid med J :D


Nu är det sista dagarna det här året, har väl minst sagt hänt en hel del iår. Men så glad som jag har varit sen jag träffade Dig har jag aldrig varit! Och vi ska fira nyår tillsammans, kan det bli bättre? Jag tror inte det :D Love you!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 13 mars 2009 11:11

Nu har det gått precis 2 timmar och 10 minuer sen jag började köa för biljetter till U2's konsert på Ullevi i sommar... Trodde jag stod rätt bra till i kön efter som jag gick in å ställde mig i kö 4 minuter innan biljetterna släpptes...men efter ...

Av Karin - 12 mars 2009 17:13

Nu har jag inte skrivit på typ 2½ månad. Men det är väl så det blir antar jag när man bara är trött och känner att man måste anstränga sig för att klara vardagen.   Har hunnit med järnbrist, 3 förkylningar med feber & jäkelskap och bihåleinflammation...

Av Karin - 30 december 2008 08:19

fy fasen va tråkigt jag har det just nu. är på jobbet, igen! började 07.00 imorse men kom väl inte förrän fem över. Orsak - Bilen startade inte >:( Jag är inte så värst teknisk med bilar men antar väl att det berodde på kylan & att jag hade behöv...

Av Karin - 29 november 2008 13:08

Ikväll blir det utgång för första gången på en månad för min del :P Ska bli så himla kul och få träffa vänner som jag träffat allt för sällan på senare tid. Stina hade jag ju äran att få träffa i onsdags men innan dess var det nog i början av septemb...

Av Karin - 18 november 2008 20:18

Inte lite avundsjuk jag är på mina föräldrar just nu. I Torsdags flög dem till New York. Där har de varit på Fantomen på Operan, i cantral park, empierstate building och shoppat. Igår flög de vidare till - Aruba! Där har de över 30 grader, varmt och ...

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards