Alla inlägg under februari 2007

Av Karin - 28 februari 2007 19:41

Kom på att jag ju glömde skriva om att jag och Henrik har börjat kika efter lägenhet. Jag var in och kollade vad kopparstaden hade att erbjuda. Hittade två lägenheter som hade bra planlösning och överkomlig hyra ;) En i Herrhagen och en på Manhemvägen. Vi ska faktiskt iväg och kika på den i Herrhagen imorgon kväll :D iiih! Läskigt värre...får värsta pirr i magen nu juhe. Nervöööst, hoppas att allt blir bra iaf. Att vi inte går varandra på nerverna, hoppas att vi klarar av att bo tillsammans. Jag vill ju så gärna.ah, ska inte tänka på det så mycket mer. Imorgon åker vi till Smedjebacken å hälsar på morföräldrar och kusiner, sen lägenhetsvisning ;) (önska oss lycka till)Snart, Men in trees och efter det Top Model :D(skickar med ett litet kollage från Thailand)Pouss

Av Karin - 28 februari 2007 17:38

Blä, här sitter jag och jobbar igen. Tur iaf att jag Inte jobbade igår. Pms, hungrig och allmänt trött är ingen bra kombination. Sur å grining till max! Bättre idag iaf, efter att ha sovit middag igår å länge inatt ;)Var på Manhemvägens misshandelsavdelning igår...skulle slipa in min nya bettskena :/ Ont i käkarna fortfarande å en blåsa på insidan av underläppen, inte så skönt som det låter. För det första var skenan förliten så hon fick lov å slipa in den... Tvinga på den på mina stackars tänder (med ett sånt där färgat papper emellan, hur nu det skulle få plats?) å sen höll alla tänder på att lossna (kändes det som) när hon skulle försöka få bort skenan igen... Aaaajj!!! Fulla munnen i små plastbitar å slipspån, haha. Fick skenan i en lite butt med ett klistermärke på, föreställandes en Bäver. Jo Tack, nog ser jag ut som en bäver allt med skenan i överkäken :SPussers

Av Karin - 25 februari 2007 12:26

Jag ser det snöar. Oh ja, gu' te å snöa. Drygt, hade gärna varit kvar i Thailand när det är så här... Hemma bra, borta bara så himla sköönt! haha.Det mesta har hunnit bli fel sedan jag kom hem, för att göra en lista:1. Sprungit in i dörrkarmen och (typ) brutit lilltån.2. Fått urinvägsinfektion.3. Blivit förkyld (som om det var något ovanligt)Ja, det är väl som det är...nu sitter jag på jobbet. Måste jobba in lite pengar som jag har gjort av med ;P haha. Inte bara under resan, var ju med mamma till kupolen igår. Hittade fint från Mq:s nya märke 365 sunshine och från Gina Tricot. Där inne träffade jag syster Elins kompis Camilla, som vanligt ;P hihi.Efter jobbet ska jag upp till Lugnet och titta på lillasyster när hon spelar match med damerna! Jag vill inte titta på, jag vill SPELA!!! Längtar tillbaka till handbollen hur mycket som helst...aja, med denna kropp får jag helt enkelt nöja mig med att just titta på.Tjoflöjt //Karin

Av Karin - 20 februari 2007 11:21

Har inte skrivit på ett tag. Jag har varit i Thailand de tre senaste veckorna. Det blev en helt otrolig resa. Innehöll allt vill jag påstå ;) hihi. Vill tacka mina bästaste flickor Linda & Stina för att de delade denna upplevelse med mig. Älskar er!Det hela började exakt 11.32 när tåget lämnade stationen hemma i Falun. Där stod min familj och älskade Henrik & vinkade av mig. 2 timmar senare anländer vi till Arlanda och upptäcker att vi skulle behövt tågbiljetterna (som vi lämnade på tåget) för att komma in på arlanda. Men den snälla tjejen trodde på oss och vi fick komma förbi, för den gången ;) Vi checkade in våra stora ryggsäckar och sedan till Mc Donalds för en smidig lunch. Stina glömde dock sin plånbok där :P Men den låg kvar så trots allt, so far so good! Flyg resan (10 timmar) gick bra, passkontroll (såg Lasse Kronér där) gick bra. Hitta bagage...mindre bra, men tillslut så :) Vi har bott på 6 platser (10 hotell) under våra veckor. Resrutten blev sådann: Kata, Khao Lak, Koh Samui - Chaweng, Krabi - Ao Nang, Koh Lanta - Klong Dao, Karon.Om ni vill läsa lite mer har jag skrivit resedagbok & lagt upp bilder under resans gång. Kalah på resedagboken.se.Nu packa upp! (längtar lite efter mina flickor, tomt utan dom efter 3 veckor ;))

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards