Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Karin - 6 juli 2007 16:25

Japps, i Söndags fyllde jag 20 år. Äntligen! Nu får jag göra typ allt här i världen ;P haha.


Kalaset blev väldigt lyckat! Hur kul som helst, god tårta, god saft och gott godis ;) Sen blev det Harry's som planerat för allihop och på 12-slaget sjöng vännerna för mig. Sen var det bara till att dansa timmarna ut innan det blev...Donken! SURPRISE! ;) Mc Feast som vanligt.

På Söndagsmorgonen (förmiddagen) kom familjen, med frukost och paket och sjöng :) Traditioner ska hållas, haha!

Fick massa saker som är bra att ha nu när jag ska flytta! Bra bra.


Äh, vet inte vad jag ska skriva om. Jobbar mest, va till Furuvik med älskling igår också. Det va skoj iaf :D hihi. Men annars händer väl inte så mycket förrän jag ska flytta 16:e Juli. Har fått nyckeln redan iaf och fixat med kontraktet :)


Nu ska jag kila. Ska försöka ladda upp bilder från midsommarhelgen och från födelsedags-helgen på bilddagboken ;P haha. 

Presentation

Omröstning

Vart skulle Du helst vilja resa?
 USA
 Australien
 Thailand
 Brasilien
 Sydafrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards